tisdag 7 februari 2012

Torr och Delegera

Bara en töntig tanke idag med - men för att hålla vanan uppe så - vad gör man? Den är i alla fall kort!

Torr  och humorbefriad känner jag mig efter en mycket lååååååååång dag utan att skriva något
Delegera - gör bara de som har koll
Så torr och överbelastad blir man när man inte har varit ute i god tid - eller om man inte kan säga nej...
Dagens ord var en lärorik kombination
Suck!
Men det blir väl en dag imorgon också

Torr - dagens ord från Hjärnberikad och Delegera från OrdPuff
---------------------------------------------------------

Jag har en stor önskan: att fler människor - mig själv inräknat - ska hitta frid i livet. Därför startade jag upp Vila i Frid. Steg för steg vann min beslutsamhet över tröttheten. Nu är jag i ett stadie där skrivandet utvecklas. Det är härligt och helt på grund av Skrivpuff, skulle jag tro. Skriver om ett ord om dagen för att pigg upp hjärnan. Och på Den lilla mannen - som är ett LillaLängtanprojekt. Läs mer på Vila i Frid om min Andliga sida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar